Min dag!

Heej! :)

för typ 2 timmar sen kom jag hem från sarah, va där från 4 tills halv 10 typ så kom hem för bara ett litet tag sen.
Sarah har ju flyttat så jag tog en titt i alla rum å de va ju fint å sarahs rum va riktigt najs :D
Så där va vi, packade upp lite saker men jag tröttnade fort så vi gjorde annat sen och flummade som tusan.
Jag skulle låna me mej en film å lite annat hem men jag glömmde de +massa andra saker hemma hos henne å fick me mej hennes playboy tröja me mej hem ist. Hahah så knasigt de kan bli ;)

Här kmr iaf lite bilder från idag :)
De togs massa bilder men de kmr bara några...





En av sakerna jag glömmde hos sarah va min sladd till kameran så har bara dom hära 2 bilderna på mej som sarah skicka. Men de får räcka :)

Nu ska jag sitta vid datan ett tag till sen kanske se film om jag orkar å duscha å fixa mej å så.
Imorgon blir det stan! :)

Säger Godnatt nu då! :)
PUSSAR!



Kommentarer
Postat av: SARAH

Så trevligt vi hade gulle:D

haha vet inte vad jag skulle kommentera men men, sov så gott nu:)

kram och puuss!:)

<3

2008-12-29 @ 23:54:36
URL: http://sarahdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0