Juldagen

Hejsan :)

Jag har inte uppdaterat förrens nu för att det är nu jag tänker börja blogga.
Jag får lov att säga Gog Jul iaf och hoppas att alla har haft det jättebra, för det har iaf jag. Jag firade jul här på landet hemma hos mej med familj och släkt med julbord, kalle anka och julklappar mm.
Tänkte visa lite av det som jag har fått.


På bilden: Klänning, sminkväskor, badgrejer, ondskan, fotoalbum, halsband, silver örhängen.

Jag fick även en digetalkamera, mus till datorn, nylonstrumpbyxor, biljett till min resa ner till en kompis och även lite smågrejer...

Det var ju lite svårt att ta kort på kameran så tog bilden från onoff, den som jag fick var typ bronsfärgad :p



Idag har jag ont i halsen så jag har bara varit hemma och tagit det lunget hela dagen men snart så kmr det lite gäster till oss och vi ska ha filmkväll snart oxå!

God fortsättning! (om det nu e så man säger)

PUSSAR/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0