Filmkväll hemma hos isa

Hejsan :)

Yes, nu har jag börjat blogga igen :)
Kom hem för ett par timmar sen från Johanna, vi gick upp vid typ klockan ett så hela dagen bara rinner iväg nu... Men sen jag kom hem har faktiskt städat rummet på riktigt. Alltså inte tagit alla grejer på golvet under sängen. Så dammsugade jag oxå men dammsugade typ upp massa nylonstrumpor, hårsnoddar och allt möjligt, hehe :p

Ikväll ska jag nog hem till Isabell med Lovisa och kanske matilda. Vi ska typ hyra film och ha lite myskväll :)

Jag måste erkligen fixa min kamera som har pajjat, så tråkigt att inte kunna lägga in bilder som är nytagna lixom :p
Men här kommer en bild från igårkväll iaf :p



Vad ska ni göra ikväll? :)
PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0