FULLT UPP

hejsan bloggen :)

Jag är helt jävla slut! har så mycket att göra nu! Håller på att planera inför valborg och det är spexfoto imorgon som jag ska planera typ...vill ha en extra dag på mig för jag håller även på att fixa i rummet här hemma hos min pappa.

Var ju på ikea idag och kom hem med en massa grejer...skrivbord, 2 lampor, skrivbordsstol, byrå, hylla, matta, kuddar, gardiner och en spegel. Älskar ju att hålla på att inreda å fixa så det kommer nog inte bli mycket sömn inatt. För här ska inredas, packas för imorgondagen och allt. Ska även duscha å så...

Imorgon ska jag iväg tidigt till Johanna och fixa mej inför spex fotot också. Vi hade tänkt att vara allt ifrån apor till cowboysar, och våran sista utväg skulle var att va dunder fjortis...och gissa vad det blev?! Den sista utvägen, så imorgon kommer jag nog skämmas ihjäl men men...kommer nog bli lite kul också, hehe :p

Aja nu hinner jag inte sitta här längre, sorry det här blev ett tråkigt inlägg utan bilder men jag pallar inte nu...hörs imorgon!

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0