PINSAMASTE DAGEN

Hejsan :)

Sorry för dålig uppdatering. Gud jag har skämmits ihjäl idag vi hade ju spexfoto i skolan idag och jag och johanna var fjortisar, inte speciellt vackra heller! hur mkt smink som helst och så.

Här var jag typ inte helt färdigfixad heller, så hade jag en talk to the hand tröja oxå, hehe :p



Men nu har jag tvättat bort allt äckligt smink och duschat, vi tjerer va även å handlade på ica för ikväll.

Ska äta middag hemma hos Isabell typ 8 tjejer å sen sover vi typ 6 stycken här hemma hos mig. Vi ska även till en brasa å va ute lite ikväll och så...men nu så har jag jättebråttom, så hinner inte mer men de kanske kommer dagens outfit lite senare!

Ha en underbar valborg nu allihopa!
PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0