here i am, once again!

Hejsan :)

Nu hade jag tänkt att börja blogga igen, men vi får se hur det kommer att gå med det eftersom jag alltid tröttnar och lägger av igen efter ett par dagar, hehe :p

Idag har jag iaf vart i skolan, där var det brandövning så vi fick sluta tidigare oxå, najs :)
Sen när jag kom hem fortsatte jag att plocka upp massa grejer i mitt rum, det kommer bli supersnyggt, men imorgon efter skolan ska jag till IKEA och köpa lite nya möbler också.



Såhär såg man ut idag även om jag täckt över ansiktet då haha :p
men kolla vilken söt kofta, dont u think?

PUSS PÅ ER OCH LÄS MIN BLOGG NU ANNARS FÅR NI SMISK! =D

Kommentarer
Postat av: SARAHDEM.BLOGG.SE

haha bra där Elin:)

2009-04-28 @ 18:42:45
URL: http://sarahdem.blogg.se/
Postat av: Sofia

Koftan var jätte söt.

2009-04-29 @ 00:43:23
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/
Postat av: anonymast

koftan va super snööögg!!!<3

2009-05-11 @ 16:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0