DAGENS OUTFIT

Hejsan  :)

Det har vart mycket idag så har inte hunnit med bloggen. Men det började med att jag vägrade kliva upp ur min varma säng så det blev så att jag kom lite sent till första lektionen, skoldagen rullade på och vi hade en håltimme där jag och Sarah gick hem till henne och åt lite mackor och snackatde och flummade som fan. Efter skolan missade jag bussen så jag gick dit igen för mack-ätande och flumm, haha! :)

Men nu är jag hemma och har ätit middag och så...fast det blev ingen träning idag. Men kanske tränar lite styrketräning sen ikväll igen ;)

Dagens outfit (hemma hos Sarah)

Myspys tröja från Vero Moda
Jeans från Gina tricot

Har massor att göra nu, men slänger in något inlägg senare ikväll skulle jag tro!¨

Ha de bäst!
PUSSAR!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Så trevligt Elin!:D

2009-02-17 @ 22:20:30
URL: http://sarahdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0