Dags att stänga av datorn.

Hejsan :)

Jag kan inte komma ifrån datorn fast jag har massor att göra.
Åker ju till pappa imorrn eftersom det är "pappa vecka" då. Så ikväll ska det packas, städas och jag ska även duscha och allt de tar ju sin lilla tid :p så nu måste jag sätta igång och stänga av datorn.

Imorgon har vi en såkallad "tappendag" det innebär att vi slutar vid klockan 12 :)
Så sen åker jag och Sarah iväg till stan och jag ska köpa present till min mamma och även ett par nya skor :)

Vi hörs ngn gång under dagen imorgon när jag har tid, antagligen inte på morgonen eftersom jag börjar halv 9, Usch!, jag gillar inte tidiga mrgonar, men vem gör inte det liksom?!

Sov så sött allihopa :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0