Måndag

Hejsan :)

Idag kom jag i tid till skola :) ,för första gången på väldigt länge :p
Vi slutade klockan 12 och hade även engelska prov under dagen (eller att man skulle skriva en uppstats på lektionen) de gick inte bra! :s
Men sen gick jag, Sarah och Johanna hem till mej och fixade oss lite, vi mötte sen olivia och åkte vidare till stan. Det blev lite shopping. Nya stövlar, hårsprej, halsband till olivia i födelsedags present och present till mamma som fyller år idag.
Efter stan så gick jag, Sarah och Olivia hem till mej ett tag vid 6-tiden, BTW OLIVIA SJUNGER SOM EN GUD =D
Jag spelade in men det var tyvärr inget man fick lägga upp här, hehe :p Tog även lite bilder idag men sladden är hemma hos mamma och jag kom precis hem till pappa så bilderna kanske kmr imorgon istället.

Imorgon är det dags för nationella prov i svenska som börjar halv 9 och håller på i 3 timmar typ, Usch, säger jag bara!

Ha de så bra!
PUSS

Kommentarer
Postat av: olivia

hahaha jag visste inte att gud kunde sjunga :) hihi

2009-02-02 @ 21:04:34
URL: http://olivas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0