MIN TORSDAG

Heeej!!

Jag har inte haft tid för att blogga idag, har vart i skolan idag se åkte jag och johanna hem till en kompis ett tag. Efter så gick vi hem till Johanna och möblerade om i hennes rum. Det blev riktigt bra!
Sen så målade vi hennes strumpor med textilfärg, haha det låter inte speciellt normalt, men kul hade vi!

snodde bilden från Johannas blogg (a)

Haha fint va?? =D

Igentligen så var det meningen att vi skulle plugga till matteprovet som vi har imorgon men jag var visst för skrattig av mej så johanna tröttnade, haha :) Så vi målade våra strumpor och drack te med socker, haha.

Sen lite senare träffade vi även Olivia ett tag innan jag åkte hem, kom precis hem asså :p

PUUUUUSS!


Kommentarer
Postat av: issaah

Sv. Tack :D Och måla strumpor låter faktiskt roligare än att plugga till något dumt matteprov xD

2009-02-19 @ 21:57:46
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0