Fredag!

Hejsan :)

Dagen började inte bra, jag hade ställt in mej på sovmorgon vilket var helt fel jag låg och sov en kvart innan skolan började och jag missade 2 lektioner! Ajabaja!
sen så va jag iaf i skolan på massa lektioner och efter det gick jag och sarah hem till henne ett litet tag och sen iväg till bussen mot brommaplan där vi åt på donken :) sen mötte vi Johanna och åkte vidare till stan och gick på bio.
Vi såg bröllopsduellen, den va jätte bra tkr jag :) så rekomenderar att se den om ni inte redan gjort det :)



sen på vägen hem köpte sarah kaffe latte på donken och jag fick för mej att jag skulle öppna locket när den var överfylld så det slutade inte gott kan jag säga er, haha. så det blev raka vägen hem för att byta kläder fort som fan :p

Nu ska jag umgås med Sarah!

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0