nu är det plugg som gäller...jippi!

hejsan :)

har inte bloggat sen i fredags nu, har inte haft tid och ingen lust heller.
i lördags blev det bio igen den gången Yes Man, enligt mej så var den JÄTTEBRA :D
sen i söndags gjorde jag inte mkt alls, mina söndagar e nästan jämt segaaaa!

idag var jag i skolan från halv nio tills klockan tio i fyra! Usch och fy och blää vilken lång dag! Sen gick jag iaf hem till sarah och flummade loss ordentligt, igentligen skulle jag plugga men nej, det blev inte så mkt med de precis :p

Jag har en engelsk bok "the body" som jag knappt har börjat på, och imorgon bitti har vi fakta prov på boken. Så den här kvällen ......och natten ska jag läsa en jävla engelsk bok som jag inte fattar ett piss av! Nu e jag på dåligt humör ka jag säga er!

Wish me luck everybody! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0