ont i varenda muskel!

hejsan :)

jag har nästan en dator fri dag idag, om datan e på så får jag ALDRIG ngt gjort så har bestämmt mej att inte sitta så mkt vid datan, iaf inte idag och imorrn :)

idag försov jag mej och missade 2 lektioner bl.a. engelska provet, inte bra! Jag ska skärpa mej nu annars blir det hemringning, hehe :p
Men jag hade iaf 3 lektioner och sen gick jag duktigt nog hem och pluggade...på riktigt :)

Nu har jag även vart ute å tränat i skogen med mitt löpargäng, haha :) Det var kul men så sjukt jobbigt så nu har jag ont i precis varenda muskel...och det kmr nog bli ännu värre imorrn, usch vad ont jag har!
Imorgon är det skola och sen ska jag nog ta och tjäna lite pengar så åker till pappas jobb imorrn efter plugget.

Vi hörs ngn gång, vet inte när...för nu ska jag vara fri från datan!
Tänkte lägga in bilder men nej, nu funkar det inte! så nu får jag ta och säga hejdå!


PUSSAR/ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0