planer...

Hej igen :)

Planerna för imorgon är att åka till stan med Johanna. vi åker vid 12 bestämmde vi, hoppas bara att ja orkar upp, haha :) jag ska byta strl på min klänning som jag köpte för ett par dagar sen. så ska vi träffa några i stan å så kanske kanske sola solarium men tror inte det...usch! jag känner mej så jävla blek!
Men men va fan de e ju vinter så de får man väl leva med...haha :)

Efter stan ska Johanna hjälpa mej å packa...ska åka bort till en kompis på lördag och kmr hem en vecka efter. Så snällt av henne å hjälpa mej :)
Sen typ på kvällen ska jag hem till Sarah lite snabbt å lämna hennes tröja som jag har lånat :)

Men nu ska jag se på film tror jag...problemet är bara att jag inte hittar den som jag ska se, inte konstigt i mitt stökiga rum, ska försöka hinna städa innan Johanna kmr oxå :)
Aja om jag inte hittar filmen ska jag fortsätta läsa...brukar aldrig göra de men den hära e så himla bra :)
Har ni läst den?


PUSSAR/ELIN




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0