Shit asså vilka snälla vänner man har, haha!

Idag väcktes jag lite innan 11 av att det plingade på dörren typ tusentals gånger. Jag och brosan låg och sov men tillslut öppnade min bror och det var sarah och johanna som stog där och ropade på mej i brevlådan typ, haha :)
Så dom va här i några mminuter när jag låg i sängen och halvsov sen gick dom tillbaka från skolan eftersom dom hade bild. Själv var jag sjuk -.-
Jag hade fått sms och missade samtal när jag sov, mobilen låg typ i min hand och jag vaknade inte...snacka om att sova djupt...hahah :)

Nu har jag iaf lyckats äta lite frukost. Vet inte vad jag ska hitta på för ngt idag, de e ju så jävla tråkigt att ara sjuk...!

 

Johanna och Sarah på bild, (gamla)

PUSSAR/ ELIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0