åker bort imorgon!

Hejsan :)

De har varit dålig uppdatering nu på sista tiden, men jag har haft så mkt å göra så har inte hunnit.
Men iaf...idag åkte jag till stan med Johanna. gick upp vid hmm...halv 11 tror jag att det var. Sen tog vi bussen in till stan och jag hade leggings på mej och frös ihjäl, men som tur är så lever jag fortfarande. Usch! det var hemskt kallt.
Iaf så köpte jag en vit stickad och skön tröja på gina tricot, synd bara att jag inte köpte den när de va rea på den...aja. Jag bytte storlek på min klänning oxå. Eller klänning? Nja typ tunika. Hahah vet faktiskt inte va de var.
Sen så åt Johanna på taco bar i kungshallen och jag en chokladmuffins på donken, love it! :)

Vi åkte väl hem lite innan 6. Det blev hel knasigt först åkte jag själv till brommaplan och hon åkte hem själv till fridhemsplan där jag klev på tunnelbanan, haha aja sen tog vi buss hem till mej och hon hjälpte mej å packa.

Åker till min kompis Malin tidigt tidigt imorgon, Usch kmr inte palla gå upp :/
Jag är där en vecka alltså så kmr jag hem en vecka senare. Kanske inte blir så mkt blogg eller så blir det kanske det...vi får se!

Nu måste jag snart sova för att orka upp imorrn...har lite kvar att packa oxå :/

PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Hoppas du haft en bra dag!

2009-01-04 @ 19:13:08
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0