MIN DAG :)

Hejsan :)

Äntligen e jag någorlunda frisk :) var i skolan idag från 10.00 till 14.10....så det var en rätt skön dag :) Jag och Johanna åkte till brommaplan å åt på donken ist för äcklig skollunch :)
Sen följde hon med mej hem ett tag och sen gick hon och jag och sen gick jag hem till Sarah. Haha det där blev lite rörigt :p Hemma hos Sarah gjorde vi väl inget speciellt...jag nördade mej bara med min kamera, hihi :)

Bjuder på lite bilder på mej under dagens gång :)



Nu ska jag väl spendera resten av kvällen här vid datan, ska även försöka klippa mej själv hahah XD vi får se hur det blir...sen ska jag ta ett härligt bad oxå...hihi :)

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0