TORSDAG

Hejsan!

Dagen började med sovmorgon och efter det 4 lektioner, nu är jag hemma hos mamma men pappa kmr snart hit och hämtar mej. Händer inte så mkt idag men ikväll blir det iaf träning :)
plugga måste jag oxå göra men det e ju såå tråkigt -.-

Planerna för helgen ser väl ut såhär: (inte helt bestämmt men iaf)

Fredag:
Först skola sen åker jag till stan med sarah och vi ska på bio, tror vi ska se Twilight, finns otroligt mkt bra filmer jag vill se på bio just nu. Sen åker vi hem till mej och sarah sover över.

Lördag:
Ska på öppet hus på John Bauer gynasiet, kanske vill gå där på hotell och resturang, är det ngn som vet om skolan är bra??
Sen ska jag typ till Ikea och köpa möbler till mitt rum tror jag :p

Nu kommer pappa så hinner inte mer, men vi hörs nog ikväll.

PUSSAR<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

elin john bauer e på torsdag :)

2009-01-22 @ 16:56:27
URL: http://barahons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0