Onsdag

Hejsan!

Nu har jag vart hemma sen klockan 7. Jag har varit i skolan och haft 3 lektioner, ganska najs :) Sen åkte jag till Brommaplan med Johanna efter skolan, vi åt på donken åkte till Blackeberg en sväng och sen åkte jag till Alvik. Pappa jobbar där så jag åkte dit ett par timmar å tjänade lite pengar, alltid bra! :)

Men nu sitter jag hemma med datorn i knät å lyssnar på musik och lägger in bilder på datan från kameran :p

Imorgon går jag i skolan från 10 till 12, asså najjs eller vad?! :D

Har inte blivit av att jag tagit några bilder från idag så det fick bli från i fredags istället, haha :)



Nu hade jag tänkt ta ngt att äta sen kanske fixa naglarna lite :)
Vi hörs senare tror jag, puuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0