PLUGG...

Usch, vilket väder! , det måste jag bara säga.Jag har nu kommit hem efter en låång dag i skolan med engelska, matte, svenska, EVA-tid (typ elevens val) och Kemi.
Skönt att skoldagen e över kan man lungt säga :)

Men plugga måste jag fortfarande göra...har omprov i musik, no prov och tusentals läxor. Usch å  fy å blää på skolan! Men det är bara en termin kvar så nu får man kämpa! När det gäller gymnasiet så tänkte jag gå Hotell och resturang och kanske på en skola typ vid globen, men vi får se hur det blir...det gäller ju att komma in också.

Så nu håller jag på att plugga till musik provet och kmr göra det typ hela kvällen men jag ska även styrketräna...nu ska jag bli STARK, haha :)


(bilden från google)

PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0