Dagens outfit

Tjenare :)

Idag har jag som sagt vart å tagit hål i örat sen åkte jag in till stan med sarah, kom hem med ett par skitsnygga jeansleggings :) Vi "fikade" lite på donken på hemvägen oxå. Nu har jag lånat sarahs kamera sladd så nu kan jag lägga upp lite nya bilder oxå, hehe :p

Dagens outfit (i mitten) och lite andra bilder under dagen...


Jeans från hm
linne från hm
Adidas tröja, inte min :p

Nu ska jag se på film, puss!

(oops...skulle publicerats för ett par timmar sen, har sett filmen nu...28 dagar senare hette den och den var faktist lite små läskig :p Ska sova nu oxå, godnatt med er!)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jätte fint med dina naglar Elin!:)

2009-03-29 @ 19:35:59
URL: http://lovisakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0