Godmorgon


Jag stannade hemma från skolan idag istället, även fast jag mår lite bättre men jag är ändå inte frisk.

En sak som är så härlig är ljuset! Även fast det ligger snö kvar på marken så märker man att det börjar bli vår. Det är så mycket lättare att gå upp på morgonen för mitt rum är alldeles ljust när jag vaknar. Jag behöver knappt ställa veckarklockan för jag vaknar av att det blir ljust, och det är inte likt mej att vakna av sig självt och hoppa upp ur sängen!
Solen tittar fram mellan målnen idag oxå, härligt :)

Nu har jag ätit frukost och ska klä på mej å så, sen ska jag nog ta och plugga lite, måste skriva klart en bokrecention i svenskan som skulle vart inne i torsdags och så måste jag jobba med so arbete som ska vara redovisat på fredag...PANIK!

Vad ska ni göra idag? PUSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin bild :D

2009-04-01 @ 19:18:38
URL: http://livethatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0