RUBRIK?

Hejsan :)

Kom hem från skolan för ett par timmar sen. Nu ska jag sitta lite vid datan hade jag tänkt sen ska jag plugga lite å äta knäckebröd med leverpastej, haha :) För ett tag sen så hatade jag leverpastej men nu älskar jag det, haha! :)
Har verkligen sjukt mycket i skolan så jag ska typ göra lite engelska.
Sen ikväll har jag träning så jag fattar inte hur jag ska hinna med allt men aja, det fixar sej.

Och imorgon så är det nationella prov i typ 3 timmar så då ska jag och Johanna upp några minuter extra tidigt så att vi hinner köpa vindruvor innan vi går till skolan, hehe :p

Vet att det är tråkigt utan bilder me pallar inte just nu! Ni får stå ut! :p

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0