BACK ON TRACK!

Hejsan :)

Jag har bestämmt mej för att börja blogga igen...jag saknar faktiskt det.
Min helg har varit helt hemsk. Det började med att jag hade ont i halsen i torsdags, det gick över i lördags men då blir man försyld istället. Fan oxå! Jag hatar att vara sjuk å det känns som inget kan bli mycket värre men så kommer det snö också, fan jag som trodde att den sista snön höll på att smälta. Aja inte mycket att göra åt...

Min lilla kusin Eric ringde nyss å pratade med mej å berättade att han hade åkt stjärtlapp och att han hade gjort en teckning när han åkte i pulka backen till min mamma, hehe :p Tur att någon tycker att det är kul med snö iaf :)

Eftersom min kamera fortfarande e trasig så får det bli lite gammla bilder under tiden...


 

 

Gamla bilder på mig men här va man iaf frisk :)
Aah jag vill bli frisk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0