vollybolls turnering idag!

heeej :)

Jag har inte bloggat något över helgen...har inte haft lust med det helt enkelt, sen så blir det så tråkigt när jag inte kan ha några bilder som jag har tagit. Min kamera pajade ju i fredags, men jag måste lämna in den eller så att jag får en ny igen...men vet inte bara när jag ska hinna med det.

Idag har vi haft volleyblolls turnering i skolan, det var skitkul. Det var 15 lag med och mitt vann! Jiipi! Så på fredag så ska mitt lag möta 9:ornas lärare, kul! =D



Ikväll blir det träning och kanske lite plugg...om jag orkar.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Aleks

Ha en bra dag :)

2009-03-21 @ 12:46:18
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0