har hittat balklänning!

Glömde säga att jag hittat en balklänning! Den är böå men ganska konstig blå färg, haha men den va fin så går den typ till lite ovanför knäna och ett svart band med rosett under bysten typ. Så ska iväg imorgon tidigt, vill inte riskera att någon annan köper den, det fanns bara 2 kvar i min storlek men tror att den finns kvar, annars skulle jag bli så jäkla arg! Hittade den på Scala, så jag åker dit imorgon innan jag ska till min lilla kusin för att fira honom...

Jag är så jävla trött nu så ska typ lägga mej å sova snart, haha klockan 11 på en fredag, men jag har skrattat i princip hela dagen så inte konstigt att jag blev trött nu, men vi hörs nog imorrn, ska upp tidigt och det suger!!

Men puss på er! :)


Kommentarer
Postat av: SARAHDEM.BLOGG.SE

tog du inte några fina bilder igår som du kan lägga upp?:)

2009-05-09 @ 10:46:59
URL: http://sarahdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0