Jag erkänner

.....att jag är SÄMST på att blogga, men den här veckan kommer det nog bli lite mera blogg, brukar vara så under "mammaveckorna". Så vi får väl se om jag håller mitt löfte...aja här kommer lite "fina" bilder från dagen eller på gympa lektionen.



Sorry, vet att det blir tråkigt när man täcker över men dom på mig var inte speciellt vackra...!

Idag kom även en gammal kompis till mig å hälsade på i skolan, har typ inte träffat henne på 3 år, så det var kul. Sen efter skolan åkte jag hem till Lovisa, åt gott mellis som vi köpte på ica innan vi åkte. Kollade på TV, hon fick en ny mobil, så satt vi lite vid datorn, sjöng singstar, så åt jag även hos henne och sen tog vi en kvällspromenad med hunden hem till mej. Så nu sitter jag här...

Ska snart duscha men först äta lite jordgubbar...Mums! :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: SARAHDEM.BLOGG.SE

svar: haha ojdå det gjorde den inte visst:P

hahah!:D





2009-05-07 @ 07:12:21
URL: http://sarahdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0