Klassresa, dag 1

Hejsan :)

Har inte orkat blogga förens nu men jag ska börja med att berätta om första dagen på klassresan med en massa bilder.

Det började med att alla samlades vid centralen klockan halv nio, för att sedan ta bussen cirka en timme till nynäshamn. Därifrån gotlandsfärjan till visby som tog cirka 3,5 timmar. Och slutligen 1 timmes bussresa till fårösund där vi skulle bo.

På båten till gotland, olivia, niklas, lovisa, sarah, mio, isabell, matilda


På båten till gotland igen, jag, sarah, johanna, sigrun, isabell, olivia


Några av stugorna vi bodde i. Jag bodde tillsammans med Lovisa, Matilda, Isabell och Mio. Men det blev ju inte riktigt att man sov så som det skulle vara utan alla sprang typ över till varandra å sov och så.


På kvällen umgicks vi i stugorna, tog långpromenad till närmsta ica cirka 2,5 km bort å köpte massa gott inför kvällen och hade även en 5-kamp som typ var typisk för gotland eller ngt :p

Det var i allafall jätte kul alltihopa, men berättar om dag 2 lite senare...

PUSS PÅ ER!





Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp mer bilder! :)

2009-05-21 @ 14:20:54
Postat av: Lovisa

Jag är faktiskt också med, sigge sitter i mitt knä;)

2009-05-23 @ 13:26:38
URL: http://lovisakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0