Mitt nya rum

Hejsan :)

Jag åkte hem till pappa och gjorde gymnasievalen, eftersom det inte fanns någon skrivare hemma hos mamma, så nu är jag ensam hemma här under hela natten oxå, shit va skönt inga tjatande föräldrar eller något...! =D

Har flyttat till ett nytt rum här men det är inte riktigt klart, ska ha en soffa med massa kuddar, sätta upp lite hyllor, tavlor, gardiner, ny säng, tv-bänk å sånt. Men ska lägga upp lite bilder så ni får se hur det ser ut.

sängen, byrå

spegeln med mej i, haha
 
Lite hyllor som inte ska stå där sen :p

skrivbordet

byrå, å lite tom yta :p


Nu ska jag gå och fixa något att äta och sen se på tv och någon film.

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: SARAHDEM.BLOGG.SE

Elin jag måste få komma hem till dig snart!:D var skit länge sen jag var hemma hos dig där;)



snyggt det ser ut att ha blivit!:)<3

2009-05-10 @ 22:11:55
URL: http://sarahdem.blogg.se/
Postat av: sanna

ditt rum ser fint ut! ja gillar tapeten!!!

ja följer din blogg och tycker den e skit bra!(känner inte dej men du ser så snygg & snäll och ut!) men om du vill ha ett tips så tycker ja du ska lägga ut dagens outfit lite oftare, tycker dina kläder e så söta, så skriv var du köper dom ;)

nån gång får du lägga ut bilder påditt smink och hur du sminkar dej :D de vore kul!!



fortsätt blogga gumman, ja kommer inte sluta läsa :D<3<3<3<3

2009-05-11 @ 16:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0