TORSDAG

Hejsan :)

Nu kommer alla bli chokade över att det kommer ett inlägg eftersom jag uppdaterar så lite, haha :)
Dom här dagarna igår och idag har jag varit riktigt duktig, har faktiskt pluggat engelska och ska göra klart ett arbete ikväll hade jag tänkt.
Men idag efter att jag och Johanna hade ätit på grillen i ekerö centrum så satte vi oss i en trappa, så kom en gubbe som va lite skumm, haha!

Gubben: Hej tjejer, så här sitter ni!
Vi typ: Yees det gör vi!
Jag: Shit vilka fula skor!! (högt!)
Jag: Ooj, hörde han det där??
Johanna: haha jaa!
Gubben går ner för trappan å runt hörnet...
Johanna: Haha tänk om han kommer tillbaka nu...
Sen en sekund senare kommer han upp för trappan igen å typ skrattar å ruffsar till oss i håret

Haha sen kom 2 skumma människor till!

Men nog om det...jag kom nyligen hem från en klubbtävling faktiskt, men det gick inte så bra med tanke på att jag har tränat så dåligt hela det här året faktiskt, ajabaja på mej!
Men nu ska jag hoppa in i duschen å sen käka middag!

PUSS PÅ ER SÖTNOSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0