Tur att jag inte valde hotell och resturang??

HAHAHA! Nej men jag är faktiskt rätt bra på att laga mat men hur många har igentligen fått korvarna runda?? Haha, jag har!

Såhär såg de ut när jag skulle laga mat till mej och brosan, gissa om han blev glad?
Haha jaa faktiskt för jag tog den runda korven, ser den inte smarrig ut? Haha nej de tyckte inte jag, men soptunnan blev glad iaf! :)              
                                                                                    

 


Sorry om jag gör så att ni inte blir så "korv-sugna" på sista tiden!! HAHAHA! =D

 PUSS PÅ ER OCH GLÖM INTE ATT KÄKA MKT KORV NU! XD

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHA!

2009-05-10 @ 17:56:31
URL: http://lo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0